-->

2013. június 4., kedd

Márkabemutató: ManGlaze

Sziasztok!

Ma egy olyan lakkmárkát hoztam, amit amikor megláttam igen meglepődtem. Olyan igazi WTF?! érzésem lett tőle. Bizony, ez egy férfiaknak számára készített lakkcsalád. (Persze azért a nőknek is kedveznek) A papírjaik extrémek, de nekem van egy pár, ami igazán bejövős.

Atomic Manko Attacks LabelAtomic LabelMayonnaiseRoyal MatterimoaningFuck Off & DyeSimko LabelButt Taco
CabrónFatty’s Got More BloodNawsome Sauce
ILFLesbihonestSantorum
Matte is Murder, Fuggen Ugly, Mayonnaise, Royal Matterimoaning, Fuck Off & Dye, Mink Mitten, Butt Taco, Carbón, Fatty's Got More Blood, Nawsome Sauce, ILF, Lesbihonest, Santorum

Keressetek rá a swatchokra, a Butt Taco, az ILF, és a Lesbihonest nekem nagyon bejön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése