-->

2013. május 12., vasárnap

Alverde Körömerősítő Szérum

Sziasztok!

Ma egy olyan "csodaszert" hoztam, ami még az én reménytelennek tűnő körmeimet is rendbe hozta. Az Alverde körömerősítő szérumáról van szó, ami kis zöld jojoba-gyöngyöket tartalmaz. Az illata nagyon ott van, nekem a körte jut róla eszembe. Az állaga furcsa, szinte gélszerű emiatt egy üvegbe mártással kifesthető vele egy kéz. Miután felvittétek a körmötökre, ne lepődjetek meg: nem fogja beszívni mindet a körmötök. Pár másodperc várakozás után masszírozzátok bele a körmötökbe és a bőrágyatokba. Ezután -bár én nem szoktam- festhettek rá lakkal is.
Alverde Körömerősítő Szérum
Pozitívum:
- Gyorsabban nő tőle a köröm.
- Finom illata van.
- Egy üvegcse sokáig elég.

Negatívum:
- Az ár. 1200Ft-ért elég drága, de talán még éppen elmegy. Én azt mondom, egy próbát mindenkinek megér.

A Dm-ben tudjátok beszerezni az előbb említett áron. Remélem, mindenki kedvet kapott a kipróbálásához. :)

Blancsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése